The best of Haydar DÜMEN (6)

The best of Haydar DÜMEN (6)
Yavrum boşver, at bu tür düşünceleri kafandan. Hanım hanımcık evlen. Sevgili kocan o heyecan içerisinde dünyayı fethediyormuş gibi gözü başka bir şey görmeyecektir.

Soru: Sayın Hocam. Ergenliğe girmeden önce, yani ilkokul sıralarındayken benden bir yaş büyük biriyle ilişkiye girdim. Bu 2-3 defa oldu. Bu ilişki sırasında kan geldi mi, gelmedi mi bilemiyorum. Küçük yaşta girdiğim bu ilişkiden kızlığım bozulur mu? Yakında evleneceğim. Nişanlım çok tutucu. Çevremden dolayı doktora gidemiyorum. Bu ilişki geleceğime zarar verir mi? Gizlice bir doktora gitsem beni araştırır mı ya da jandarmaya bildirir mi? Rumuz: Kır çiçeği
Yanıt: Değerli okurum, tam bir kır çiçeğisin. Biraz bahçe çiçeği olsaydın bu tür kuşkuları yaşamaz, bu soruları sormazdın. Sen bu konuda bir doktora gideceksin bu jinekoloji, yani kadın doğum uzmanı olmalıdır. Diyelim ki doktordur diye üroloji uzmanına gittin. Adam işini gücünü bırakacak "Yetişin ey ahali, buradan Türkiye aleyhinde çalışan casus yakaladım. Bu bir canlı bomba gibi, kim bilir ne gibi zararlar verecek" diye bağıracak. Seni alıp jandarmaya teslim edecek. Jandarmanın da işi gücü yok! Ya öyle mi? Seni seni seni diyecek. Çocukluğunda başından bir olay geçmiş, cezalanman gerekir diye seni bir hücreye kapatacak. Yavrum boşver, at bu tür düşünceleri kafandan. Hanım hanımcık evlen. Sevgili kocan o heyecan içerisinde dünyayı fethediyormuş gibi kahramanlık ve gurur edasıyla sana sahip olmanın zevkini yaşadığından dünyayı gözü görmeyecektir. Ayrıca sen tedirgin olma. Kızsın. Çünkü dediğin yaşlarda senin deyiminle tecavüzle kızlık zarını kanatacak bir olay olsaydı, yalnız kızlık zarı değil, vajina yırtıkları da olurdu.

Soru: Penis büyütmek çok pahalı mı?
Yanıt: Ben de neler istiyorum bir bilsen

Soru: Çok değerli hocam. Ben penisimi büyütmek istiyorum. Ameliyat ne kadar sürüyor? Hastanede ne kadar kalırım ve ameliyat masrafı ortalama ne kadar tutuyor?
Yanıt: Sevgili okurum, ben de neler istiyorum bir bilsen. Herkesin özel uçağı var, benim sıradan bir arabam. Herkesin yalısı var, benim ufak bir dairem. Herkesin uzun boyu var. Ama ben biraz ufak tefek kalmışım. Ne yapalım, olanla yetinmek zorundayız. Ama sen benden daha şanşlısın. Çünkü seninki 1-2 santim uzayabilir. Ama bunun da şartları var. Önce onu yapacak doktoru bulacaksın. Doktor belki gerek görmeyecek. Diyelim ki doktor razı, sen razısın, seni muhasebesine gönderecek. Muhasebe de sana 5 milyarlık fatura kesecek. Sen ceplerini yoklayacak, kredi kartlarına bakacaksın. Toplam 500-600 milyonu geçmeyen bir para çıkacak. Doktorun yanına bile uğramadan süklüm püklüm oradan kaçacaksın. Ah benim güzel okurum, ne penisinin santimi belli, ne yaşın belli, ne de uzmana ek bilgiler var. Bu saça bu tıraş.

Soru: Mastürbasyon boyu kısaltır mı?
Yanıt: Genetik diye bir şey var

Soru: Hocam size iki sorum olacak. Mastürbasyon yapınca sivilce çıkar mı ve boyu kısaltır mı? Rumuz: Root
Yanıt: Değerli okurum, mastürbasyonun sivilceyle ilgisi yok. Boyun uzunluğuna ya da kısalığına gelince. Şöyle düşünün. Sokakta birtakım erkekler göreceksin. Şöyle bakacaksın adamların boyu 1.80. Haa! seni seni. Sen hiç kendini ellememişsin, iyi iyi maşallah. Ya da orta boylu birini görünce işte bak ne hale gelmişsin. Oğlum biri sana demedi mi kendinle çok oynarsan boyun bir karış kısalır diye. Yani insanların yüzüne, bedenine bakarak geçmişlerini okumak mümkün mü? Cinsel kimliklerini çözmek elimizde olsaydı biz bu meslekten çoktan istifa eder, emeklilik köşemize çekilirdik. Genetik diye bir şey var. Bunun içinde aile var, beslenme var, yapılan sporlar var. Var oğlu var. Bir de genç yaşta insanlar kilolu olursa yer çekiminden dolayı boy uzamıyor.

Soru: Orgazmı çözemedim, tanımlar mısınız?
Yanıt: Ağustos sıcağında buzlu limonata içmektir

Soru: Merhaba Haydar bey. Yazılarınızı sürekli takip ediyorum. Ama anlattığınız orgazm olayını çözmüş değilim. Ben 18 yaşında bir kızım. Sizden orgazmın tanımını yapmanızı rica ediyorum. Rumuz: Muhasebe
Yanıt: Sevgili okurum, ne yapsam, ne etsem de sana orgazmı tanımlayabilsem? Varsayalım ki bir ağustos sıcağındasın ve iyice susadın. Hücrelerinin her biri can istiyor. Senin de canın bir kocaman bardak buzlu limonata istiyor. O buzlu limonatayı aldın, ağustos sıcağında içtin, içtin, içtin ve limonata bitti. Sen de derinden bir oh çekip rahatladın ve doydun. Çok keyifli bir mutluluk. Hemen hemen orgazmın tarifi bu. Yani yudum yudum, ya da adım adım zevk basamaklarından tırmanmak. Bedenin, midenin tamam dediği noktaya geldiği zaman bir oh! deyip bardağı elinden koyup şöyle bir gevşeyip ve oturmak ya da uzanmak.
Ancak orgazm olana kadar geçen süreç herkeste değişik bir yol izliyor.
O limonatanın ilk yudumda hiç tat olmayan mı dersin. Birkaç yudum aldıktan sonra bir üst basamak zevkine ulaşamayan ya da yarım bardak içtikten sonra bu kadar yeter, daha fazlası yok mu diyen. Doruğa yaklaşıp ancak o son noktaya bayrağı dikemeyenler mi? Orgazmı sırasında ağlayanlar, haykıranlar, inleyenler, kendini tutamayıp kahkaha ile gülenler (dikkat bu sırada vajina penisi dışarı atabilir. Çünkü karın kasları kasılır) Kocasının sırtını tırnaklarıyla yaralayanlar mı? Son derece sessiz kelebeğin çiçeğe konması gibi hiçbir şeyi belli etmeyenler mi, .... mi? ...... mi? Sevgili okurum sana önerim; bir partnerin olsa ya da evli olsan ve de bu evlilik birkaç yıl geçse ondan sonra ortaya çıkabilecek tabloya göre sen bana bu soruyu sorsaydın. Ben de sana daha net bir şeyler söylerdim. İstersen bütün bu ihtimalleri teker teker bir kâğıda yaz. Hepsini katla, bir torbaya doldur. Tombala çeker gibi bir tanesini çek. Galiba bu benim de. Yani yani yani...

Soru: Kızlık zarı dört yılda kendini yeniler mi?
Yanıt: Kristal bardak bir kez çatladı mı kendiliğinden kaynamıyor

Soru: Merhaba Haydar Bey. Benim sorunum şu: Yedi yıl önce erkek arkadaşım sevişme sırasında parmağını vajinama soktu. Adetimin son günüydü, çok az miktarda kan geldi. Sizce kızlığım bozulmuş olabilir mi? Ya da adetimin son günü olduğu için kan gelmiş olabilir mi? Ayrıca etrafımdakilerden duyduğum kadarıyla dört yıl ilişkiye girilmediği zaman kızlık zarı kendini tamamlıyormuş. Bu olaydan sonra yedi sene ilişkiye girmedim. Bu yüzden kızlık zarım kendini tamamlamış olabilir mi? Sizce bu doğru mu? Böyle bir şey var mı? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. Rumuz: Minik
Yanıt: Değerli okurum, kızlık zarının dört yılda kendini tamamladığı olayını yanlış duymuşsun. Kristal bardak çatladı mı kendiliğinden kaynamıyor. Her neyse kızlık zarı dikilebiliyor da, kristal bardak kaynak tutmuyor. Kristal bardak ruhunuzdur. Sevgililer, eşler birbirinizin ruhunu çatlatmayın, yani kırmayın. Kızlık zarı dört yıl değil, 40 yıl da bekleseniz bir şey olmaz. Zaten olan olmuş, biten bitmiş. Bazıları diktirme peşinde koşuyor. Bence yanlıştır. Kızlık zarını yitirmek namus mudur değil midir? Bu toplumdan topluma değişen bir yargıdır. Biz bu toplumsal değerlerin biraz daha gerisinden giderek bunu namus olarak yorumluyoruz. Ama değerli okurlarım namus dikiş tutmuyor, geçmiş olsun demekten başka.

Soru: Eşim boşaldıktan sonra arkasını dönüyor.
Yanıt: Eşinle açık, net ve radikal konuş

Soru: Sayın Haydar Dümen Hocam. Ben 2 yıllık evli bir kadınım. 24 yaşındayım. Yalnız 2 yıldır cinsel ilişkiden hiç zevk almıyorum. Yani orgazm olamıyorum. Çünkü eşim boşaldıktan sonra benimle hiç ilgilenmiyor, arkasına dönüp yatıyor. Ben tam işin zevkine varacakken mutsuz oluyorum. İçimden onu aldatmak geliyor ama onu çok sevdiğim için istemiyorum. Cinsel hayatım bir kere bile orgazm olamadan bitti. Lütfen sizin aracılığınızla erkeklerimize seslenelim. Biraz da eşlerini düşünsünler. Şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla. Rumuz: Hayat
Yanıt: Sevgili okurum, aynen senin gibi ben de erkeklere haykırıyorum. Kendinizden çok kadınlarınızı düşününüz ki hem başınıza bir bela gelmesin, hem sevginiz daim olsun. Hangi konuda olursa olsun yarım kalmış işler yemekte bile olsa burukluk yapar. Ya da siz oturdunuz, bir tabak yemeği oburca yediniz. Karşınızdaki eşiniz ve çocuğunuz bunu uzaktan seyrediyor gibi bir durum bu. Değerli okurum, şu anda ihaneti düşünme. Çocuğun yoksa, çocuk yapma, biraz sabırlı ol. Ama eşinle net konuş, radikal konuş. Radikallikte sınırı aşma, şiddete maruz kalırsın. Onun için ne kadar açık olursan, hem kendi hayatın, hem de eşinin hayatı için doğru yolu yakalamış olursun. Hanım hanımcık bir yıl daha sabret. Sonra evliliğini yeniden gözden geçir.

Soru: Kızlık bozulduktan sonra geri çekilir mi?
Yanıt: Atın şahlanmışken neden dizginleri çekiyorsun ki!

Soru: Merhaba Haydar bey. Ben 22 yaşında bir gencim. Benim sorunum şu: Çok yakında evleneceğim ve ilk gece hakkında çok bilgi sahibi değilim. İlişki boşalana kadar mı sürer?
Yoksa kızlık bozulduktan sonra geri mi çekilir? İlk geceden sonra ilişkiye birkaç gün gibi bir ara vermek gerekir mi?
Bu konuda cevaplarınızı bekliyorum. Saygılar.
Yanıt: Değerli okurum, ilk gece kendi bilgi ve öğrendiklerinizin çerçevesinde biraz da çevrenin ve içgüdülerinizin etkisiyle bir biçimde sonuçlanır. Bu kimi zaman çok keyifli ve mutlu, kimi zaman da gözyaşlarıyla biter. Bunlar önemli değil. Ancak bir cinsel birleşme yapıyorsun.
O geceyi dört gözle bekleyen kızla kendini duygularını test ediyor. Ama sen kızlık zarından sonra geri çekilmeyi düşünüyorsun. Bunu anlayamadım. Atın şahlanmışken mahmuzlamak dururken niye dizginlerini çekiyorsun. Öyle bir Türkiye ki ilk gece sabaha kadar 7-8-10 kere yapanları mı ararsın. Senin gibi geri çekilmeyi düşünenleri mi? Ya da yanlış yere (örneğin idrar yoluna) girip karıma zarar verip onu öldürür müyüm diye düşünenleri mi ararsın. Değerli okurlarım, savaşa girmiyorsunuz. Ne 5-10 kerelik aceleceliğe, ne de açgözlülüğe gerek var. Ne de kendisini geri çekmeye. Önünüze konmuş bir tabak yemek. Afiyetle yiyin. Keyif almaya bakın.
O yemeği çabuk çabuk kaşık kaşık aceleyle bitirmeye değil. Ya da mızmız bir lokma alıp 10 dakika da beklemeye değil. Kendinizi olayın akışına bırakın, sakin olun. Karadenizlilerin horon teper gibi değil. Ya da Ankara misketinde gibi fazla yavaştan da değil. Her ikisini de karıştırarak bazen yavaş bazen hızlı duruma göre bir tempo tutturarak bu işin üstesinden gelmeye bakın. Çünkü çok kolay ve rahat bir şeydir. Sadece gözünüzde büyütüyorsunuz.

Soru: Başka kızlarla sevgilimi aldatmak istemiyorum, ne yapmalıyım?
Yanıt: Ötekilere ne olacak, onlar ana kuzusu değil mi?

Soru: Merhaba Haydar ağabey. Ben 19 yaşında bir gencim. Benim sorunum mastürbasyon yapamamam. Bundan zevk alamıyorum, hatta itici buluyorum. Bu yüzden tatmin olmak istediğim zaman kız arkadaşımla birlikte olarak ihtiyacımı gideriyorum.
Fakat şu anda ciddi bir ilişkim var. Biz evlenmeden önce ilişkiye girmek istemiyoruz. Ben de başka bir kızla ilişkiye girip onu aldatmak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? En yakın zamanda önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim. Rumuz: Son çare
Yanıt: Değerli okurum, çok iyi yaptın. Bir büyüğüne değil, en büyüğüne danıştığın ve cevabını da aldığın için şanslısın. Şimdi beni dikkatle dinle: Sevdiğine ve 19 yaşındaki sana evlenmeyi düşündüğün kız arkadaşınla, saygılı bir sevginin sonucunda mutlu olmanızı dilerim. İyi ama ondan önceki kızlar ne olacak? Onlar ana kuzusu değil mi? Önüne gelenle yat kalk. Sonra onları çöp sepetine at. Onlar kutsal değil, seninki kutsal. Onlara ne olursa olsun, nasıl olsa başka bir erkekle evlenecek. Onlar komşunun bahçesindeki elmalar. Sen kopar, dişle dişle at. Vallahi maşallah ne delikanlıymışsın be. Yakışır mı sana? 19 yaşında insan evlenir mi? Mastürbasyon yapıp yapmamana sen karar vereceksin. Ama senin hakkında ben karar verecek olsam ki o yetkiyi kendimde görmüyorum ama. İlk sözüm 29 yaşında evlen olur. İkinci sözüm de onun bunun duygularıyla oynama olur. Üçüncü sözüm de bu kızla evleneceksen, ailene ve onun ailesine anlat.
Sorumluluk al. Nikâh kıyma olayını bilmem ama. Bu kızla 6 ay, 1 yılın sonunda evlenmem şartıyla. Ötekilerle yaptığın gibi yap. Ve yatağa girin.

Dr. Haydar Dümen'in 15 aydır Posta Gazetesi'nde yayımlanan köşesinden derlenmiştir

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hey I discovered this web site to be actually interesting!
Bookmarked!

My blog; what to do when trying to get pregnant