Hüseyin Çelik: Biz laikçi değiliz

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, gündeme yaratacak bir açıklama yaptı. NTV'deki "Seçim 2007" programına katılan Çelik, yaptığı açıklamada hangi tür laikliğe karşı geldi? Ayrıntılar bir adım ileride.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, "Ben Anglo Sakson laikliği kendime daha uygun buluyorum. Kimse beni bir Fransız gibi laikçi değilsin diye sorgulayamaz. Biz laikçi falan değiliz. Bizim tüm uygulamalarımız laikliğe uygun" dedi.

NTV'deki "Seçim 2007" programına katılan Çelik, partilerin ÖSS'yi kaldırma yönündeki seçim vaatlerinin "hayal" olduğunu belirtti. Türkiye'de başına türban örtenler ile kafasını türbana takanlar olduğunu söyleyen Çelik şöyle konuştu: "Kanunlarımızda bu işi yasaklayan bir madde yok. Üniversitelere girmesini engelleyen yasak yok. Türkiye demokratikleştikçe bu meseleleri aşacağız."

0 yorum: